top of page
יונה

ביקורת סרט: סתיו בעיר, במאי: מייקל רוביסון, 2022

הסרט "סתיו בעיר" הוא סרט חביב ואופטימי על חיי צעירים בעיר הגדולה עם האפשרויות הבלתי נגמרות - ניו יורק.


פייפר (איימי טיגרדן) מחליטה שהיא כבר עוד מעט בת שלושים והיא צריכה לעשות משהו עם חייה ולא לעבוד עם הוריה במערב התיכון. היא מוצאת דירה לחודשיים בניו יורק ומחליטה שבמשך הזמן הזה היא תמצא משהו שתאהב ותוכל לעסוק בו.


אוסטין (אוון רודריק) במקרה מתגורר באותו הבניין בדירה ממול. אימו פטרישיה (לורה סולטיס) היא עיתונאית מפורסמת, שמבקשת שבנה ילך בדרכיה וגם יהיה עיתונאי. היא אפילו מסדרת לו עבודה במקום נחשב, אך זה לא מוצא חן בעיניו והוא מאחר בהגשת הכתבות, מאחר בבקרים, עד שיום אחד הוא מפוטר. חלומו לכתוב ספרי ילדים.


אוסטין כותב ספר על סנאי ובהמלצת פייפר שולח להוצאת ספרים. הם מתעניינים בספר, אך דורשים סדרת ספרים בנושא. הוא לוקח את האתגר וממשיך לכתוב.


בינתיים פייפר לוקחת מספר עבודות זמניות, שאף אחת מהן לא נראית לה. היא מתיידדת עם בעלי בית קפה נחמדים וגיים, וויל (אדם בושנז) וטובי (שאיין ביאט). היא אף תורמת להם ציור של בית הקפה שלהם שציירה.


הזמן עובר ופייפר עומדת לסיים את החודשיים. אוסטין, בהברקה של רגע. מבקש ממנה לאייר את ספרו. היא עושה זאת בכישרון רב, אך בהוצאת הספרים מבקשים שמישהו מוכר יאייר את ספריו. הוא קצת מתעקש, אבל נכשל. כאשר הדבר נושע לפייפר, היא כבר עומדת לעזוב את דירתה. היא הולכת לשוחח עם פטרישיה, שמציעה לה להתעקש. היא יוצאת להוצאת הספרים, מראה את יצירותיה, והם נכנעים ולוקחים אותה למאיירת.


שנה חולפת והספרים יוצאים לאור וגם פייפר ואוסטין הפכו לזוג. פטרישיה מאוד גאה בו ומעניקה לו עט עם חריטה של שמו, כמו שהייתה לה.


סרט חמוד, רומנטי, שמראה שגם אם יש בעיות בחיים, הן ייפתרו בעזרת הזמן, אהבה והרבה כישרון.





תיוגים:

181 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page